تفاهم نامه لرستان
در دیدار رئیس اداره بین الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با رِئیس دانشگاه لرستان امضای تفاهم نامه همکاری مشترک پژوهشگاه با دانشگاه لرستان رئیس اداره بین الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، در پیش نشست همایش بین المللی گفتگوهای فرهنگی ایران و جهان عرب در روز دوشنبه با رئیس دانشگاه لرستان، دیدار و گفتگو کرد. به گزارش اداره بین الملل مرکز همکاری ها، حسن عبدی پور در دیدار و گفتگو با رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی، بر گسترش همکاریهای علمی بین دانشگاههای کشور و همچنین، تقویت دیپلماسی علمی بین المللی، تأکید کرد.
وی در ادامه ابراز داشت: «نقش دانشگاهها در رفع مشکلات و چالشهای جامعه باید بیشتر شود».  
رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی نیز گفت:«خوشبختانه در سالهای اخیر تفاهم نامه های خوبی بین دانشگاه لرستان و سایر بخشها همچون بخش صنعت منعقد شده است که در راستای کاربردی نمودن تحقیق و پژوهش است».
دکتر عزیزی، تصریح کرد:«همکاریهای علمی بین دانشگاههای کشورهای اسلامی را باید گسترش داد و برگزاری همایشهای مشترک و پذیرش دانشجویان مشترک از جمله اقدامات در این راستاست».
رئیس دانشگاه لرستان، بیان داشت:«دانشگاههای کشور پتانسیلهای علمی فراوانی برای رفع مشکلات و  چالشهای جامعه دارند».
گفتنی است در این دیدار، تفاهم¬نامه همکاری مشترک بین دانشگاه لرستان و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، مبادله شد.
دکتر نوروزی از پژوهشکده مطالعات تمدنی  دکتر شیخ حسینی پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی، معاونان پژوهش و فناوری و آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، دکتر فیضیان و دکتر رشیدیان و مدیر گروه همکاریهای علمی بین المللی دانشگاه لرستان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی کن کبود نیز در این دیدار حضور داشتند.
پیش نشست همایش بین المللی گفتگوهای فرهنگی ایران و جهان عرب، به میزبانی گروه همکاریهای علمی بین المللی دانشگاه لرستان در روز دوشنبه، 3 دی ماه در محل سالن کنفرانس دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان برگزار شد.


منبع: دبیرخانه مجمع اندیشمندان ایران و جهان عرب
 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما