عزیزی
در دیدار با رئیس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی قم مطرح شد ارائه راهکارهای افزایش هم اندیشی اعضای مجمع اندیشمندان ایران و جهان عرب آقای حسن عبدی پور دبیر مجمع اندیشمندان ایران و جهان عرب صبح امروز با آقای عباس عزیزی رئیس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات قم در خصوص راه های افزایش ارتباطات مجمع و دفتر نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات به بحث و گفتگو پرداختند. به گزارش دبیرخانه مجمع اندیشمندان ایران و جهان عرب، در این دیدار دبیر مجمع اندیشمندان ایران و جهان عرب،  ضمن تشریح فعالیت های مجمع و برنامه های آن در نیم ساله دوم سال، به زمینه های مشترک همکاری دو مرکز پرداختند. 
وی در ادامه افزود: به منظور افزایش ارتباط و هم اندیشی اعضای مجمع اندیشمندان، جلسه ای با حضور تمامی رئوسای این مراکز و همکاری نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات برگزار شود تا امکان افزایش تبادلات و تعاملات این مراکز به منظور پیشبرد بهتر اهداف مجمع با توجه به عضویت آنها فراهم شود. 
عبدی پور تصریح کرد: با توجه به برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش از سوی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در آذر ماه سال جاری، دکتر ابوذر ابراهیم رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی  بازدیدی از پژوهشگاه داشته باشند تا ضمن آشنایی با ظرفیت ها و پتانسیل های پژوهشگاه و دیدار با اعضای هیئت علمی پژوهشگاه، در هم اندیشی راهکارهای همگرایی تقویت و توسعه فعالیت های مجمع اندیشمندان ایران و جهان عرب شرکت نمایند. 
  آقای عزیزی رئیس دفتر نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات در قم، ضمن استقبال از برنامه های مجمع اندیشمندان، برای همکاری بیشتر با این اداره، اعلام آمادگی کردند و پیشنهاداتی را برای عملی کردن بهتر این برنامه ها ارائه دادند. 
در پایان این دیدار مقرر شد پس از قطعی شدن زمان هم اندیشی، کمیته اجرایی، جهت برنامه ریزی و هماهنگی های لازم تشکیل جلسه دهد. 
 
منبع: دبیرخانه مجمع اندیشمندان ایران و جهان عرب
 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما